Hoops néven átfogó digitális marketingstratégiát dolgoztunk ki az AVOYA, Törökország legmagasabb magnézium- és összes ásványi anyag értékkel rendelkező természetes ásványvíz márkája számára. Ez a stratégia magában foglalja a közösségi média menedzsmentet, influencer együttműködéseket és videokészítéseket.
Közösségi Média Menedzsment
AVOYA
Közösségi média menedzsment: Az AVOYA digitális jelenlétének megerősítése érdekében a márka célközönségének megfelelő tartalmi stratégiákat dolgoztunk ki. Miközben rendszeres és látványos posztokkal növeltük a márka ismertségét, maximalizáltuk a követők interakcióját. Ezen erőfeszítések eredményeként jelentős növekedést és interakciónövekedést értünk el az AVOYA közösségi média fiókjain.
Influencer együttműködések: Együttműködtünk az iparág vezető influencerekkel, hogy elérjük az AVOYA célközönségét. Ezeknek az együttműködéseknek köszönhetően széles közönséget értünk el a márka természetes és gazdag ásványi anyagokat tartalmazó szerkezetének hangsúlyozásával. Az influencerek eredeti tartalma erősítette az AVOYA márka megítélését és növelte a fogyasztók bizalmát.
Videó produkciók: Professzionális videoprodukciókat készítettünk az AVOYA egyedülálló tulajdonságainak és előnyeinek vizuális magyarázatára. Ezeket a videókat mind a közösségi média platformokon, mind más digitális csatornákon használtuk, hogy a márka történetét lenyűgöző módon közvetítsük. A videók felkeltették a nézők figyelmét, és hozzájárultak a márkához való érzelmi kötődés kialakításához.
Ennek az integrált marketing megközelítésnek köszönhetően az AVOYA jelenléte a digitális világban megerősödött, és a márka ismertsége jelentősen nőtt. Mi, a Hoops büszkék vagyunk erre a sikerre, amelyet az AVOYA-val való együttműködésünk során értünk el.
Eredményeinket jutalmazzák. Sok sikeres projekt aláírásának büszkeségével!
A globális tanulmányokkal kapcsolatban bármikor kapcsolatba léphet velünk.
[email protected]